.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات رئیس دفتر مقام معظم رهبری درباره انتخابات

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: این گونه که بنده متوجه شدم در روند برگزاری انتخابات نه تنشی وجود داشته و نه مشکل امنیتی. حتی نقاط دور افتاده نیز در کمال آرامش مشغول برگزاری انتخابات هستند و تاکنون هیچ حادثه نگران کننده‌ای اتفاق نیافته است و امیدواریم به همین روال انتخابات به پایان برسد و شاهد برگزاری انتخابات خوب و سالم باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد محمدی گلپایگانی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با تاکید بر ميزان مشارکت بسیار بالای مردم در انتخابات امروز اظهار داشت: مردم امروز با عشق و علاقه پای صندوق‌های رای حاضر شدند و قطعا فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار موثر بوده است و من احساس می‌کنم انتخابات در چندين مرحله امروز تمدید شود.
وی با تاکید بر اینکه امروز روز تاریخی و سرنوشت ساز برای کشور ماست، تصریح کرد: به امید خدا کسانی که شرایط رای دادن را دارند از این فرصت استفاده لازم را خواهند کرد و در سرنوشت خود و کشورشان شرکت خواهند داشت و به فضل الهی مسایل جاری انتخابات به نحوی مطلوب پیش می‌رود.
مسوول دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: این گونه که بنده متوجه شدم در روند برگزاری انتخابات نه تنشی وجود داشته و نه مشکل امنیتی. حتی نقاط دور افتاده نیز در کمال آرامش مشغول برگزاری انتخابات هستند و تاکنون هیچ حادثه نگران کننده‌ای اتفاق نیافته است و امیدواریم به همین روال انتخابات به پایان برسد و شاهد برگزاری انتخابات خوب و سالم باشیم.
محمدی گلپایگانی تصریح کرد: چنین اتفاقاتی سند افتخاری برای نظام است که پس از گذشت سی سال از جمهوری اسلامی سطح توجه و شرکت در انتخابات در سطحی عالی است.
مسوول دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که امروز حال مقام معظم رهبری چگونه بوده است؟گفت: ایشان صبح هنگامی که رای خود را در صندوق می‌انداختند کلام کافی و مبسوطي را مطرح کردند و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند و بحمدالله مردم نیز با نشاط خوبی حاضر شدند.
وی همچنین شبهات مربوط به سلامت انتخابات را تکذیب کرد.
محمدی گلپایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر کمبود تعرفه در برخی شعبات در سطح کشور گفت: وقتی سطح شرکت مردم زیاد باشد طبیعی است که تعرفه کم می‌آید البته آقایان تدارک دیده‌اند و انشاءالله هر کس که بخواهد شرکت کند مسوولان تعرفه را در اختیار وی خواهند گذاشت.
مسوول دفتر مقام معظم رهبری در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر صدور حکمی برای ناطق نوری جهت نظارت بر انتخابات از سوی مقام معظم رهبری نیز گفت: چنین چیزی نبوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.